fredag den 20. april 2012

Så fandt jeg endelig min kjole til den røde løber

Så fandt jeg endelig min kjole til den røde løber, den udvalge kjole var en Le femme kjole jeg fik fra TP Kjoler, den var så flot, men desvære havde jeg et lille uheld med noget tan spray dagen før, så den orange kjole, gik næsten i et med min kulør. meeeen fuck it, jeg var SMUK! <3
Igår blev vinderen af Paradise hotel 2012 kåret, det var fortjent af både Tina Maria og Julian - så stort tillykke til dem :) 
Jeg kom til København meget tidligt på dagen igår, min veninde og jeg, blev hentet af min producer i lufthaven og han kørte os ned til Silkyway hvor jeg skulle have lavet mine negle til den store aften, det var så hyggeligt, Silke min negleteknikker er så dygtig og dejlig at snakke med, der var en masse sjove historier at dele .. senere på dagen skulle jeg have lagt make up, af min stylist som også er i København nede ved tornsberg hairstyling, jeg blev simpelthen stylet fra top til tå :) Da klokken endelig var blevet 19:00 var det tid til at køre mod finalefesten, håret frem, rettet ryg, ud at bilen og ind på den røde løber, Click Click Click sagde det da pressen stod og ventede på at tage en masse billeder, jeg skulle gå på den røde løber sammen med Niklas, synd for ham for som alle nok ved, elsker jeg jo at være centrum så på et tidspunkt eller to skubbede jeg ham nok lidt ud af billedet, men min kjole fyldte jo også meget så det var ikke helt min skyld, hihi.
Da jeg skulle interviews af de forskellige presse folk, blev jeg spurgt om bla min nye hårfarve og hvad jeg skulle i fremtiden, hvad de ikke vidste før igår, var at jeg er igang med at lave en single, og ja jeg er blevet sangerinde nu, det er så vildt, nu er det endelig offenligt så jeg kan snakke om det alt det jeg vil, jeg glæder mig til at afsløre hvad nummeret kommer til at hedde :)
Jeg er rigtig glad for min nye sang, så håber folk kommer til at kunne lide det ! <3
Nå men senere på aften var jeg en tur på Karel, med alle mine venner det var såå hyggeligt, men selvfølgelig var der nogen jeg var mere glad for at se end andre, nogen folk er jo bare misundelige på mig og det er bare så synd for dem, men jeg er heldigvis ligeglad med såkaldte tabere !!
Imorgen skal jeg i studiet igen og indspille jeg glæder mig helt vildt, men må hellere komme i seng, så jeg har noget energi !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar