mandag den 23. april 2012

Den nye Pernille

Vågner op kl 08:30, og vælger at sove vidre da jeg tænkte, "hvis solen ikke skinner endnu, så kan jeg da også godt sove lidt længere" 3 timer senere, hiver jeg mig selv op, det kan ikke blive ved med at gå, jeg bruger jo bare halvdelen af mit liv i den seng.. op op op !
Så er der selvfølgelig en meget desperat morgenmads spiser som har spist resten af MIN havregryn.. ARG, tom er pakken ihvertifald, men nu jeg tænker over det, kunne det godt være mig selv som spiste det sidste til natmad igår aftes? nå men jeg går da bare hen til brugsen, i nattøj og henter et helt lager af Havregryn, bare så jeg er på den sikre side :)
Efter en god porsion morgenmad, bestemmer jeg mig for at lave en Dagbog/få styr på dit liv bog - Overskriften til denne bog blev altså "Den nye Pernille" Inden for en månede skal jeg have gjordt de ting jeg skriver ned på min "What to do liste" og fører dagbog over det hverdag + videodagbog hverdag, skal nok blive sjovt!

Here we go !!!

Punkt 1 :  Vend alt det negative til noget positivt !
Punkt 2 : Overvind dine frygter for forskellige ting
Punkt 3 : Lad vær med at være så meget hypokonder, se livet udfra sygdommens vinkel - eller ?
Punkt 4 : Snak om andre end dig selv, prøv at lytte til andre end dig selv, spørg ind til hvordan mine veninder har det, og ikke altid snak om hvordan jeg har det !
Punkt 5 : Gå mindre i byen
Punkt 6 : lad vær at tænke over at finde den Perfekte mand - Han skal nok komme ...!!!
Punkt 7 : Kun gå i stilet tøj - smid alt tøj ud der minder om en genbrugsbutik og få styr på tøjskabet!
Punkt 8 : Lad vær med at shoppe alle mine penge op dagen efter jeg har fået dem!
Punkt 9: Øv i at synge og koncentrere mig om min sang karriere
Punkt 10 : Finde ud af hvilker venner/veninder jeg kan stole på og hvem der bare skal sendes til GENBRUG/LOSSEPLADSEN


Starter fra imorgen af!! :)

1 kommentar:

  1. Hej Pernille!! Super fed blog du har dig :-) Det er da en rigtig god ide du har fået dig der med 'Den nye Pernille'. Glæder mig til at læse en masse mere :-D <3

    SvarSlet